به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات و همچنين اطلاع رسانی، دست يار مسائل مطبوعاتی و همچنين اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و همچنين ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فکری ـ عملی و همچنين خلاقیت هایِ قسمت و بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و همچنين کار در عرصه رسانه های دیجیتال، گفت: هدف ما همبستگی و همچنين همدلی در عرصه تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کشور در شرایط فعلی است.
محمد خدادی هم چنین با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغات کشور، برگزاری اینگونه نشستها را در جهت چابکسازی در تصمیمگیریها و همچنين همافزایی با قسمت و بخش غیردولتی عنوان کرد و همچنين گفت: منافع ملی نیازمند نگاه ملی و همچنين همراهی همه دستگاههاست و همچنين در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از تولید داخل، وظایف کسب و همچنين کارهای نوین را سنگینتر میکند.
در این نشست که برخی صاحبان سایتهای عرضه و همچنين فروش کالا، تولیدکنندگان و همچنين تبلیغکنندگان کالاها، پایهگذاران ارتباطات، پلتفرمها و همچنين صاحبان کسب و همچنين کارهای الکترونیک حضور داشتند، «کمبود رسانههای مَجازی مُجاز، نامتناسب بودن رسانههای موجود با نیازهای تبلیغاتی صاحبان برند و همچنين کسب و همچنين کار و همچنين اتلاف بودجههای تبلیغاتی شرکتها، شفاف نبودن هزینهها و همچنين تعرفههای تبلیغات در فضای دیجیتال، ناآگاهی عمومی از میزان تأثیر و همچنين موفقیت تبلیغات در فضای رسانههای دیجیتال، نبود چارچوبها و همچنين الزامات قانونی حمایتی از کسب و همچنين کارهای دیجیتال و همچنين برخوردهای سلبی در این حوزه، نبود نیازسنجی مناسب از فعالان و همچنين دستاندرکاران این حوزه در تدوین دستورالعملها و همچنين آییننامههای مرتبط و همچنين تعدد نهادها و همچنين دستگاههای تصمیمگیر برای کسب و همچنين کارهای دیجیتال» به عنوان برخی چالشهای پیشِ روی این حوزه عنوان شد.
همچنین تاکید بر تقویت نقش حمایتی حکومت از تبلیغات دیجیتال برای تثبیت، تسهیل و همچنين سرعت بخشی به فعالیتهای حوزه دیجیتال در کنار شناسایی و همچنين به کارگیری الزامات جدید و همچنين اصلاح کارکردهای حکومت در عرصه تبلیغات مجازی شامل اولویتهای کسب و همچنين کارهای نوین عنوان شد.
کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت مسائل مطبوعاتی و همچنين اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای مورد بهره بري و استفاده و نياز ضروري برای حمایت از تبلیغات کالا و همچنين سرويس ها و خدمات داخلی و همچنين تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و همچنين تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.
انتهای پیام