هر کس بایستی این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب به مفهومبه عکس کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب بایستی به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب نماید و او را ترغیب به خرید محصول نماید. کارت ویزیت بهتر نمی بایست به عنوان مورد ی برای معرفی در نظر گرفته شود که جهت برقراری رابطه با مشتریان مورد مصرف قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی ازآموزش های تبلیغ به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما کاری که انجام می دهید است . اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول معرفی شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می نماید که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.
فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش
اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیتشیوه تاثیر گذار تبلیغات فروش است؛ این نوع اندیشه در بین افرادی رایج است که اخیرا وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که کارت ویزیت به قدری از طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده پیشرفته بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با مجموعه کاملا پیشرفته طرف است، پس سعی می نماید خرید را از این شرکت ویِژگزینشه انجام دهد.
کارت های ویزیت از وسائل های تاثیر گذار و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن کارت ویزیت بهتر با طراحی منحصر به فرد چشم گیر این امکان را جهت مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می نماید تا خرید خود را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته مهم مفید را به شما خواهیم گفت که به شما یاری می نماید که کارت ویزیت بهتر طراحی بکنید :
۱. از تصویر ی استفاده بکنید که نمایانگر کار، محصول شرکت شماست.
۲. مطمئن شوید کارت ویزیت شما جذابیت های ضروری برای جذب جلب توجه ترغیب مشتری است.
۳. از رنگ های متنوعی استفاده بکنید .
۴. از عکس زیبا هایی استفاده بکنید که احساس ات افراد را تحریک نماید ، اما با توجه به این که برخي از تصاویر ممکن است برای محیط تجاری مناسب نباشد.
۵. از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته استفاده نکنید. از کارت های رنگی کارت هایی مصرف بکنید که طرح های غیر معمول و غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش می شود.
۶. کارت را در سایزهای مختلف تجسم بکنید . شما می توانید کارت خود را به گونه ای طراحی بکنید که فقط محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.
۷. کارت را به صورتعمودی طراحی بکنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
۸. کارت ها ویزیت دو لت و سه لت می تواند نقش کاتالوگ را ایفا نماید .
۹. کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی بکنید . با اینروش افراد در کلکسی ون کارت های ویزیت شان تعداد کارت از شما خواهند داشت.
۱۰. به اضافه کردن فایل موسیقی یا آهنگ به کارت فکر بکنید . این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی نماید .
۱۱. شما می بایست مطمئن باشید کارت شما ازروش ها و راه های ضروری جهت رابطه برقرار کردن با افراد برخوردار است، برای مثال نام کمپانی، آدرس، شماره ارتباط ، فاکس، آدرس وب سایت همين طور آدرس ایمیل . فراموش نکنید بودن نام شما به اندازه نام شرکت در کارت ویزیت ارزش دارد.
۱۲. نگران تعرفه ای که باید برای کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر تعرفه کردن برای چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد داشته باشید. با داشتن کارت ویزیت بهتر با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما ارتباط می گیرند هم بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما هم بیشتر شدن پیدا می نماید .
۱۳. داشتن دو کارت مفرق می تواند میزان فروش محصول شما را تا میزان باور نکردنی بالا می برد.
۱۴. مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می بکنید به بهتر ی برند یا نام تجاری شما را تصریح توصیف می نماید .
۱۵. سعی بکنید معین ات کلی خلاصه در یک خط قابل خواندن فهمیدن باشد از نوشتن متن های زیاد اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی تفاوت دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد جهت مخاطب قابل لمس تر است
۱۶. نوشته ای گزینش نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود گاهي از مشتریان را از دست بدهید.
۱۷. از کارت ویزیت هایی استفاده نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی … است چون باعث می شود یک فرد غیر پیشرفته و اماتور به نظر برسید.
۱۸. سعی بکنید به جای نوشته های زیاد از نوشته ها عبارات کوتاه مختصر استفاده بکنید . نوشته های بلند زیاد باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.
۱۹. پشت کارت شما بایستی حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع کار سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.
۲۰. اگر می دانید در یک سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت مصرف نمی بکنید مطمئن باشید در کار تجارت شکست خواهید خورد. پس روش خود را تغییر داده و کاری بکنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.
۲۱. بهترین نحوه برای اینکه ببینید آیا کارت ویزیت شما کارت ویزیت به یآدم اندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت خود را بین تعداد بسیار زیاد ی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان بکنید ، پس به آن ها نگاه بکنید . چنانچه کارت شما در نگاه اول نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت خوب ی است. ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدانید در پارت از کار غلط کرده اید.
۲۲. چنانچه کارت را به مشتری ارائه کردید و او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت بهتر ی دارید حرف نکرد یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست پس چیزی هم برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.
۲۳. وقت ی کارت ویزیت تان را به مشتریان می دهید از آنها بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با اینآموزش می توانید با آنها در رابطه باشید پس مطمئن باشید کار و شغل را در سطح وسیع ی گسترش داده اید.
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
آذر ۶, ۱۳۹۷
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
تیر ۲, ۱۳۹۷